ЛИДЛ ПРЕВРЪЩА РЕЦИКЛИРАНА ПЛАСТМАСА В МОДЕРНИ СПОРТНИ ОБУВКИ

Текстилната част на спортните обувки Crivit Ocean Bound е изработена от 100% рециклиран материал

 

От днес Лидл България предлага на своите клиенти устойчив избор със стилните и комфортни маратонки Crivit Ocean Bound. Те са създадени с грижа за природата като горната им, дишаща текстилна част, е изработена от 100% влакна от рециклирана пластмаса. 25% от нея са събирани от замърсени плажове, острови и крайбрежни зони, а останалите 75% са от рециклирани PET бутилки.

Lidl предлага спортните обувки за втори път в своя асортимент, като тази година предложението на веригата се допълва и от разнообразие от дамски и мъжки спортни дрехи, също изработени от рециклиран материал.

“Маратонките Crivit Ocean Bound са създадени с грижа за природата, като същевременно успяват да покрият всички стандарти за високо качество, издръжливост и стил. Нашата цел е както да осигурим качествени продукти от висок клас на достъпни цени, така и да дадем алтернативна възможност за устойчиво пазаруване в унисон с нашия дългосрочен ангажимент за опазване на околната среда”, каза Нели Месерджиева, ръководител „Акционен мениджмънт и главен експерт по текстил“ в Лидл България.

Спортните обувки Crivit са изключително леки и удобни. Стелките са направени от мемори пяна, а текстилната подплата и леката подметка осигуряват още повече комфорт. Модерният им дизайн ги прави подходящи за гардероба на всеки, който държи на качествените и устойчиви продукти, съчетани със стил и собствен почерк. Така клиентите имат възможност с всяка своя стъпка да помогнат ефективно за намаляване употребата и разпространението на пластмасови продукти, с което да допринесат за чистотата на световните океани.

Специалният модел Crivit Ocean Bound е изражение на международната стратегия REset Plastic на Schwarz Gruppe, към която принадлежи Лидл България и която има за основна цел намаляване използването на пластмаса. Стратегията покрива целия цикъл по рециклиране и повторна употреба на материали за създаване на напълно нови продукти, каквито са обувките Crivit Ocean Bound. Маратонките са сертифицирани и означени с логото Global Recycled Standard, който гарантира качеството и произхода на използвания материал.

За стратегията REset Plastic
Като една от най-големите международни ритейл компании, Schwarz Gruppe, заедно със своите компании Lidl и Kaufland, осъзнава и приема отговорността си спрямо околната среда. REset Plastic е цялостната международна стратегия на групата, разработена да покрие пет сфери на дейност – от намаляване употребата и редизайн на пластмасовите опаковки през рециклиране и премахване на пластмасовия отпадък от околната среда до проучвания за иновативни решения. По този начин групата се стреми да изпълни визията си за по-малко пластмаса и затворен жизнен цикъл на суровините. Повече на https://reset-plastic.com/en/.

Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

Start typing and press Enter to search