Великденска игра в приложението на Yettel с много изненади и отстъпки

В дните преди Великден всеки клиент на Yettel може да се включи в забавна тематична игра и да спечели редица изненади от партньорите на телекома, както и допълнителни пакети МВ и отстъпки за смартфони и джаджи.

Потребителите могат да открият великденската игра чрез специален банер в мобилното приложение на Yettel, който ще бъде активен от 18 до 21 април. Четири дни всеки клиент на мобилния оператор, отворил приложението и включил се в играта, ще има възможност да „чупи по едно яйце“, от което ще изскача изненада.

Сред изненадите за Великден са и оферти на партньори на Yettel като „Комсед“, Praktis, Booking.com и Zlatna Ribka. Същевременно всеки включил се в поне три от четирите дни ще участва и в томбола за прахосмукачка робот Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro, която ще бъде изтеглена впоследствие.

Пълна информация за играта и изненадите в нея потребителите могат да открият в мобилното приложение в секция „Правила и условия на кампанията“.

Мобилното приложение Yettel Bulgaria, което може да се изтегли от Google Play, AppStore и AppGallery, разполага с богата функционалност. Освен информация за потребление, текуща сметка и договори, то дава бърз достъп на клиентите на мобилния оператор до актуалните оферти, адресите на магазините и работното им време. Чрез приложението клиентите на Yettel могат да управляват и допълнителните услуги, с които разполагат, и дори да подновят абонаментния си план към оператора, без да се налага посещение на магазин или чакане на куриер.

За Yettel:
Yettel е новият телекомуникационен бранд на PPF Telecom Group, въведен през 2022 г. за пазарите в България, Сърбия и Унгария. Поставяйки клиента на първо място, мисията на Yettel в предоставянето на свързаност и дигитални услуги е ясна: да помага на хората да постигнат баланс в живота.

Yettel България, част от PPF Group, е телекомуникационна компания, предоставяща свързаност на над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. До март 2022 г. компанията присъства на българския пазар като Теленор България.

През 20-годишната си история на българския пазар компанията изгради силна репутация на пионер в областта на безжичните мрежи и отвъд тях, като стартира първата търговска 4G мрежа в България през 2015 г., първата VoLTE услуга през 2018 г. и проправи пътя за развитието на 5G с първия тест на 5G мрежа в страната. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата спечели пет последователни сертификата Best in Test, присъдени от световната организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора.

Днес Yettel България има повече от 1800 служители, разполага с над 180 магазина за продажба на дребно, а мобилната й мрежа покрива над 99% от населението на България.
За повече информация, моля, посетете: Yettel.bg.

За PPF Telecom Group:
PPF Telecom Group е водещ телекомуникационен доставчик, който оперира на пет пазара в Централна и Югоизточна Европа (България, Чехия, Унгария, Сърбия и Словакия), където предлага мобилни, фиксирани услуги, пренос на данни и интернет телевизионни услуги. Групата има 18,3 млн. мобилни клиенти, 12 000 служители и 1,4 млрд. евро печалба преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) към 2020 г.
www.ppftelecom.eu

Start typing and press Enter to search