Всичко за устойчивия и ефективен маркетинг

Има някои предприемачи с добро сърце, които използват твърди тактики за продаване в техния маркетинг. Можете да се абонирате при тях и да ви обсипят с множество имейли всеки ден, пишейки за някои невероятни програми от рода на “Просто трябва да се регистрираш”.

Ето какво е важно: този вид търговия не е почивка. Вие трябва да работите много, много упорито, за да генерирате това в успешни продажби. И ако изразходвате толкова много време и енергия в маркетинга си, колко повече време и усилия – по мое мнение – за да подпомагаме клиентите и потребителите да печелят резултати.
Това за мен е причината свръх центрираната търговия без добро сърце да се проваля. Ако искате маркетинга ви да носи постоянен поток от клиенти, без да изгорите, като препечено прасенце, искрения и сърдечен маркетинг е начина.

Ключове към развиване на искрен, ефективно, устойчив Маркетинг
1. Задайте си въпроса: “Каква е най-висшата цел на моя бизнес?”
Какъв е най-добрия възможен резултат за вас, за вашия бизнес, както и за вашите клиенти?
Пример: най-висшето намерение за силно заразно маркетинг е когато ние помагаме на нашите клиенти в създаването на търговия, като растат техните клиенти и по този начин те стават и наши клиенти. Когато това се случи, доволните клиенти да ни препоръчват на други, което е в основата на силно заразния Маркетинг.

 2. Погледнете как са отразени намеренията ви във вашия маркетинг?
Мислете как вашия маркетинг показва намеренията на бизнеса ви?
Пример: Във всички дейности за насърчаване на силно заразно Маркетинг, искам да:

(1.) Предоставя информация “как-да” или ресурс или дава на клиента ви отстъпка.
(2.) Да се предостави оферта и ясен призив за действие за всеки, който иска да направи следващата стъпка и да получи допълнителна помощ от нас.

 3. Попитайте се каква промяна може да направите в своя маркетингов метод, за да изразите искреното си желание да служите на клиентите и да направите разликата?
Някои конкретни действия, които можете да предприеме, за да покажете повече искреност в своите реклами включват:
(1.) Направете вашето съобщение на пазара наистина фокусирано върху клиента си и текущите им проблеми. През първата половина вашето съобщение трябва да бъде за вашите клиенти и тяхното положение. Ако говориш за себе си – вашите решения и квалификации, то не е фокусиран върху клиента.
(2.) Търсете начини да оставите всеки, който срещне маркетинга ви малко по-добре, отколкото е бил преди срещата. Маркетинг, която информира, вдъхновява, дори и забавлява, оставя всички получатели малко по-добре.
(3.) Уверете се, че маркетинга отразява вашите ценности и ако не, направете промени. Ако мразете хиперболизирането в друг вид търговия, но го употребявате при вашия маркетинг, тъй като “това е това е което всеки казва, че трябва да се направи”, спрете да го използвате. Създайте маркетинг, който получава резултати, без да се чувствате все едно сте продали душата си.

Заключение

Не забравяйте, че маркетингът е всичко за култивиране на доверие базирано на взаимоотношения, които създават перспективи за покупка. Искреността е решаващ фактор, който дава възможност на доверието да расте.

Може ли да правите маркетинг на продукти и услуги, без искреност? Сигурно. Но вие ще трябва да работите много по-трудно за поддържане на продажбите, защото няма да се създават качествени отношения, които дават своята маркетингова истинска динамика.

За да създадете търговия, в която искреността свети ще отнеме известно време. Придържайте се винаги към това вашият бизнес да е в услуга и да предприемете действия, така че маркетинга ви по-добре да отразява това, което е важно за вас.

Start typing and press Enter to search