Живи билбордове

Живите билбордове са нова концепция в рекламата.

Няколко рекламни агенции от голяма лига предизвикаха известно внимание към своите марки с билбордове, които буквално оживяват. През 2005 г. Young & Rubicam завъртяха глави в Торонто с билборд на площад Dundas. С над 900 живи растения, знакът комбинира текстурата и оттенъка на живата растителност с по-традиционните табели, промотиращи SUV Ford Escape Hybrid.

През 2007 г. рекламната агенция в Чикаго Leo Burnett издигна обикновен, но привличащ вниманието билборд в Windy City за веригата за бързо хранене на McDonald. Думите „Свежи салати“ бяха изписани с гигантски букви, всяка от които се състои от живи растения за маруля, поддържани в знака. Кампанията разпространи думата на модернизираното „здравословно меню“ на ресторанта в цялата екологична блогосфера.

Инсталирането на жива градина на табела изисква повече работа от това, което обикновено влиза в типичния билборд. Например, екипът на Лео Бърнет не просто залепи куп саксийни растения към своя билборд в Чикаго. Членовете на екипа наеха експерт по градинарство от Университета в Илинойс, за да внедрят патентован канадски метод за вертикално отглеждане.

Това е страхотно стартиране като семеен бизнес за предприемачите с добри умения за маркетинг, но ограничена капиталова инвестиция. Живите билбордове рекламират всичко от новите развития на дома до колите на дилърите на автомобили и започват да застигат в системата като високо ефективен икономически ефективен метод за реклама и насърчаване на техните продукти и услуги. Живите билбордове са просто хора, които държат знаци или банери украсена с промоционални и рекламни съобщения в зони с висок трафик на хора, обикновено навън в оживени часове или в непосредствена близост до бизнес, който се насърчава.

 

За жив билборд може да се ползва и човек.  Виж билборд е човес който носи рекламна тениска или дори по-драстиното – да си татуира на видимо място бранда, който препоръчва.  А може просто да плащате на човек да застане на ъгъла на оживена улица и да размахва рекламиран продукт или рекламен надпис.

Бърнард Хопкинс с татуировка на интернет казино.

Целта на човека – билборд е двойна. Първо, да привлече вниманието на преминаващите автомобилисти и пешеходци и след като веднъж са направили това да предприемат действия.

Наистина аспектите са два за да се предпочита този вид реклама: търговия и хората, които ще бъдат реални човешки билбордове. От гледна точка на хората, които ще работят като човешки билбордове се търсят да се наемат хора предпочитащи работа на свободна практика, студенти, актьори, музиканти и пенсионери, общо взето всеки, който е на разположение за работа на непълно работно време, тъй като това е основна предпоставка. Освен това, вие ще искате да се разработи програма за кратко обучение. Жизненоважно значение за успеха на бизнеса ще бъде възможността на човека билборд да получи желания отговор, което, разбира се е бъде забелязан. Програмата за обучение може да се съсредоточат върху езика на тялото и вокални начин на изразяване, и двете от които, ако се използват правилно, могат да бъдат много ефективни. Маркетинг на услугата може да бъде толкова лесно, колкото създаването срещи с местния бизнес, за да се обясни и популяризира предимствата на вашия бизнес като доставчик на услуги.

Обединяване на бизнес асоциации и общности и работа с мрежа от клубове също са добър начин за насърчаване на търсенето на този вид реклама. Цени за човешка билборд варира в зависимост от фактори като например броя на хората (билбордове), дължината на промоцията, както и други продукти като обозначения и ако хората (билбордове) изискват специални костюми. В идеалния случай, вие ще искате да се разработи няколко пакета. Като пример – основен пакет може да включва един човек в продължение на четири часа с два големи рекламни знаци, като “продажба днес” или “спри тук за голяма сделка” и десетина напълнени балони с хелий с нарисувани подходящи символи или картинки. Цената на тази основна програма може да бъде в диапазона 50 до 130 лева и може да има избор пакети ъпгрейд. Хората работещи, като билбордове може да се изплаща по договор за подизпълнение почасово или на процент от стойността на договора.

Start typing and press Enter to search